Friday, April 25, 2008

Not so easy

It sounds so simple, but "berpeloh-peloh". Not possible without help from Shah. & I heard about pre-school children have been doing this...

4 comments:

masstongkol said...
This comment has been removed by the author.
masstongkol said...
This comment has been removed by the author.
masstongkol said...

salam,
Haa...
baru tau susah ke senang ya.. "berpeloh-peloh " laa ya... ibarat angkat guni masuk dalam kapal... tapi kalau jenis bukan species "terrorist" maka susahnya macam angkat kapal masuk dalam guni laa yaa...ee.. ssuusssaaahhh !!! ish..ish..ish..
he..he..

macgyver said...

Salam.

TAHNIAHlah dah ada title sebagai "blogger.."
Perasan gak on that day tu dalam MHI ada segmen pasal buat blog sendiri..tup2 tau2 petang dah dapat blogg add ni plak..
kira hebatlah gak penangan sindrom create blog sendiri ni...

Sebagai menghargai usaha ini,

just for u..
critera F.A.T.I.M.A.H

Firdaus syurga buatmu, dengan janji-janjiNYA yang sering diperdengarkan tika di dunia, nikmat yang tak ternilai oleh harta duniawi.

ALLAH yang Maha Pengasih terhadap hambaNya tanpa mengira siapa dia atau siapa kita sebagai umat, baik dari yang terawal hingga keakhiran.

Takdir, Qada' dan QadarNya adalah pelengkap perjalanan hidup namun usaha kita juga masih dituntut demi kesejahteraan hidup yang sementara.

Insan yang cemerlang imannya beerti dapat menguasai nikmat Allah di dunia dan tidak lupa jua kebahagiaan di Akhirat kelak..

Manusia hanya bermusuh dangan ketakutan,kelemahan dan kekuatan sendiri dan kelak berjaya juga selepas menewaskan diri sendiri.

Aman terhadap kesibukan dan keriuhan hidup yang tidak pernah lenyap di saat sunyi dan tenang mengadap QiblatNya nun jauh di sudut hati memohon keredhaan setiap detik.

Harapan dan impian yang tinggal hanyalah kebahagiaan, kemuliaan juga kekuatan untuk melengkapkan hidup tanpa beban, bebas dan bebas dari apa yang difikirkan untuk keabadian hidup yang sempurna.

jumpa lagi, insya Allah..
Wassalam.